Általános Szerződési Feltételek

Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.

1. WEBÁRUHÁZ ADATAI:
Az belgasorhaz.hu webáruház üzemeltetője a
Belga Sörház Kft.
2131 Göd, Pesti út 72.
Magyarország
Adószám: 27399231-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-214636

2. AZ ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉSKÖTÉS LÉPÉSEI
2.1. Regisztráció a belgasorhaz.hu webáruházba. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A termékekről feltüntetett képek nem illusztrációk.

2.3. Belépés a kosárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése. A minimális rendelési érték 1000 Ft.

2.4. A(z) Belga Sörház Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a(z) Belga Sörház Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a +36 27/345-341+36 20/514-8553 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át.. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, valamint étkezési utalványal illetve bankártyával, terminállal lehet fizetni ha ezt jelezte rendelés leadásnál. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 30-120 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást.

2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a +36 27/345-341+36205148553 ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
a személyes adatok bármikor változtathatóak.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Belga Sörház Kft. nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

3. ADATKEZELÉS

A(z) Belga Sörház Kft. és a szolgáltatás üzemeltetésért felelős ZoRaLL.OrG Ltd. az ügyfeleiről tárolt adatokat harmadik félnek nem adja ki.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

 

4. ELÁLLÁSI JOG

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a termék átvételétől számított 14 napon belül. A Vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján telefonon (+36 27/345-341, +36 20/514-8553), e-mailben, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával, postai úton is gyakorolhatja.

A Vásárló jogosult az elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolni.

A termék kézhezvételének, átvételénekek időpontja:

  • átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja;
  • házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja.

Elállás esetén a Vásárló köteles a terméket saját költségén a Vállalkozás telephelye szerinti címre () visszaküldeni. A Vállalkozás köteles az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket a Vásárlónak visszafizetni.

Elállás esetén a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

Elállás esetén a Vállalkozás a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

A Vásárló által utánvéttel visszaküldött termék átvételét a Vállalkozás jogosult megtagadni.

A Vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.


5. PROBLÉMÁK, REKLAMÁCIÓ

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati telefonon, a +36 27/345-341+36 20/514-8553 számon tud jelezni.

 

TÖRVÉNYI HIVATKOZÁSOK

Adatkezelés
2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Jótállás
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

Szerzői jogok
1999. évi LXXVI. törvény

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Weboldalunk Google Sütiket (Cookie) használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja a Cookie-k használatát a Google irányelvei értelmében. További információ